[su_spoiler title=”Så fungerar det”]När du har beställt hemservice av oss kommer du att första gången få träffa en ansvarig arbetsledare. Tillsammans med dig och utsedd städpersonal, ser vi över städytorna i din bostad. Vi pratar igenom hur ofta du vill ha städat och om du vill köpa kringtjänster som t.ex. strykning, diskning och fönsterputs. Och för att uppnå bästa städkvalitet, inleder vi alltid städuppdraget med en storstädning.[/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Offert”]När startstädningen eller den första städningen är genomförd skickar vi dig en offert där det framgår hur många timmar som kommer behövas vid varje städtillfälle. Därefter kan du själv välja att teckna en städprenumeration eller avstå. Naturligtvis kan du även välja att i fortsättningen anlita oss för städning vid enstaka tillfällen. Första städning som kallas grund eller provstädning är ej bindande. Där efter skickar vi ett avtal på abonnemang städning.[/su_spoiler]
Avbokning
Du kan göra uppehåll i städprenumerationen förutsatt att detta avbokas minst tre (3) arbetsdagar i förväg för att undvika debitering enligt offerten/avtal i förväg via ASJ support. Under sommaren kan man ha städning som vanligt alternativt göra uppehåll under semestern. Du kommer att få ett meddelande via e-post före sommaren för svara på om du önskar städning under sommaren eller ej. Om en inbokad startstädning eller fösta städning inte avbokas enligt ovan, debiteras du för 8 timmars städning. Bra att veta… Alla städningar vid enstaka tillfälle debiteras löpande per timme och person.
Uppsägning
Uppsägningstiden för en städprenumeration är en (1) månad från uppsägningsdatum.